اسلاید‌برد یک وسیله ارزان، عالی و با کاربرد آسان برای آموزش اسکیت و تمرینات سایر رشته‌ها مثل تنیس، دو‌میدانی، دوچرخه‌سواری، ایروبیک، بسکتبال، هاکی، راگبی و ... است.

هنگامی که باران می‌آید و یا هوا خیلی خشک است و یا تمرینات خسته کننده شده است اسلاید‌برد جایگزین مناسب، خاص و مفید خواهد بود.

اگر اسلاید‌برد به درستی مورد استفاده قرار گیرد باعث بهبود تعادل و کار عضلات چهارسر زانو و سرینی که از عضلات حرکت‌دهنده ران می‌باشد و عضلات پشتی می‌گردد و آمادگی در فواصل زمانی را به وجود می‌آورد.

با وسایل بسیار کم هزینه که لیستی از آنها در پایین آمده شما می توانید یک اسلاید برد داشته باشید:

صفحات آلمینیومی

تخته چندلا

چسب صنعتی

دو تخته چهارگوش

پیچ چوب

لایه فوم لاستیکی

شما به سادگی می‌توانید صفحات آلومینیومی را بر روی تخته سه‌لا بچسبانید، دو تخته چهارگوش را در دو انتهای صفحه و در عرض آن پیچ ‌کنید و لایه‌های فوم لاستیکی را در قسمت داخلی دو تخته چهارگوش بچسبانید.

هنگامی که مسیر برای اسکیت‌بازی بیش از حد مرطوب باشد می‌توان جوراب‌های ضخیم و راحت ورزشی را به کار برد و یا از اسپری‌های پولیش که در پرداخت مبلمان به کار می‌رود برای ایجاد حرکت لغزنده استفاده کرد. هرچند که واکس یا موم خودرو‌ها هم به همان خوبی کار می‌کند.


اگر اسلاید‌برد‌ها به اندازه کافی سنگین باشد بدون آنکه به اطراف حرکت کند قابل استفاده است. در غیر این صورت از وسیله‌ای سنگین و یا با کمک گرفتن از دوستانتان برای ثابت نگهداشتن آنها استفاده کنید.


گاهی اوقات در رقابت‌ها یا مسابقات ما باید در یک دقیقه حرکت رو به جلو و عقب را انجام دهیم، که آن را با استفاده از یک اهرم در میانه تخته انجام می‌دهید.

 هنگامی که اسلاید‌برد‌ها را با هم بکار می‌گیریم، میتوانیم کارهای جالب و خنده داری را انجام بدهیم، مثل حرکت به جلو و عقب بر روی اسلاید‌برد‌ها.

یکی از سخت‌ترین کارها انجام تمرینات یک پا بر روی اسلاید‌برد است که واقعا زمان و عملکرد را بهبود می‌دهد.

شما باید سعی کنید رکورد ایستادن بر روی اسلاید‌برد را بدون برخورد با زمین افزایش دهید. مگر در مواردی که امکان آسیب و خطر جدی وجود داشته باشد. تلاش خود را با تمرکز وزن در پشت و زانوهای خم و بلند کردن یک پا و فشار به پای دیگر و تکراراین عمل با پای دیگر ادامه دهید.

مزایای استفاده از اسلاید برد:

1.      بهبود ثبات مفصل ران

2.      افزایش قدرت ران

3.      بهبود لگن استقامت

4.      کاهش خطر آسیب لگن

5.      بهبود تعادل

6.      سوختن کالری ناخواسته

7.      تقویت تثبیت کننده‌های هیپ

8.      بهبود فواصل حرکتی

به امید اینکه بتوانید رکورد خود را بهبود بخشید.

تهیه و تنظیم و ترجمه:

مصطفی علیمحمدی

توسعه دهنده اینلاین اسکیت

Mostafa Ali Mohammadi

Inline skating Developer

 

منبع:

© Link

© Link

© Link