در فصل امتحانات به هنگام درس خواندن هر چند دقیقه یک بار مقداری به خود استراحت بدهید و دراین زمان بهتر است تا کمی بدن خود را بکشید. حرکات کششی انجام بدهید. این کار باعث میشود تا قلب شما مقداری خون حاوی اکسیژن تازه به مغزتان ارسال کند. در هنگام درس خواندن نیز بهتر است هر از چندگاهی دست از خواندن کشیده و مقداری قدم بزنید.

 

 

 

خواب خوب کمک میکند تا در هنگام امتحان تمرکز بهتری داشته باشید. در نظر داشته باشید یک خواب خوب همانطور که همه شما می‌دانید هفت یا هشت ساعت است.

 

بر طبق یک روش خاص رفتار کنید. همیشه سعی کنید یک زمان مشخص برای به رفتن به رختخواب و یا بیدار شدن داشته باشید. این کار باعث میشود تا صبح سرشار از نشاط داشته و همچنین از زود به خواب رفتن شما جلوگیری میکند.

 

 

تغذیه خود را بهبود دهید و به مصرف خوراکی‌هایی بپردازید که در عین کم حجم بودن بیشترین منابع انرژی را برای شما تامین کند و خوردن میوه را فراموش نکنید.

 


زمانی را که فکر میکنید ذهن شما بیشترین بازده را دارد پیدا کنید. برخی از افراد روز و عده‌ای دیگر شب را بهترین زمان برای مطالعه و یادگیری می‌داند. شما نیز باید این زمان را یافته و طبق آن رفتار کنید. این کار باعث میشود تا بازده کاری شما نسبت به وقتی صرف میکنید بیشتر باشد.


حتما در فصل امتحانات ورزش کنید. ورزش را به عنوان یک مانع برای درس خواندن در این دوران نبینید. ورزش کردن مخصوصاً خارج از خانه باعث میشود تا شما با استرس‌های ناشی از امتحانات بجنگید.

 

 

و اسکیت‌بازی در فضای مفرح و شاد پیست اسکیت

میتونه گزینه‌ای مناسب برای ورزش کردن باشه

 

 

بهترین زمان برای انجام ورزش در فصل امتحانات چه زمانی است؟

 

 

بعد از پایان هر امتحان بهترین فرصت برای انجام ورزش و تفریح در بیرون از خانه است.

 

در این فرصت ورزش باعث خواهد شد تا بدن و مغز  از هیجانات و استرس و کرختی‌های ناشی از امتحانی که سپری شده خارج شود و آمادگی نسبی برای رویارویی با امتحان دیگر را به دست بیاورد.

 

لذا با برنامه‌ریزی دقیق در فاصله کوتاهی که بین دو امتحان دارید می‌توانید به ورزش مورد علاقه خود نیز بپردازید و نتایج مثبتی را هم از آن به دست بیاورید.

 

نکته مهم دیگر در این زمینه حفظ نکات ایمنی است چراکه کوچکترین بی‌احتیاطی منجر به آسیب‌دیدگی خواهد شد و آسیب وارده می‌تواند اثرات سو بر عملکرد و برنامه‌ریزی شما داشته باشد.

پس با یک برنامه ریزی دقیق در این برهه زمانی

 

بر روی 

 

درس خواندن - خوابیدن - تغذیه - استحمام - ورزش

 

موفقیت را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

 

تهیه و تنظیم و ترجمه:

مصطفی علیمحمدی

توسعه دهنده اینلاین اسکیت

Mostafa Ali Mohammadi

Inline skating Developer

 

منبع:

© Link