ثبات و پایداری مهارت‌های تعادلی خوب برای هرکسی که قصد اسکیت‌سواری و اسکیت‌آموزی دارد بسیار مهم است، در حال حاضر که بچه‌ها زمان زیادی را مقابل کامپیوتر، صفحه‌های نمایشی مثل تلویزیون و بازی‌های ویدئویی صرف می‌کنند، نیازهای تعادلی‌شان بیش از قبل حس می‌شود.

تعادل برای کودکانی که به اسکیت اینلاین می‌پردازند، عامل مهمی برای انتقال وزن از اسکیتی به اسکیت دیگر، ضربه زدن موثر، کاهش احتمال سقوط و جلوگیری از صدمه می‌باشد.

هر زمان که کودکان اسکیت‌آموز به اسکیت‌سواری و یا فعالیتهای رولری می‌پردازند، "تعادل" کلمه کلیدی است. توصیه‌های زیادی برای ایجاد و توسعه مهارت‌های تعادلی برای اسکیت‌آموزان و اسکیت‌سواران بزرگسالان وجود دارد. ولی کلاسهایی مثل یوگا و پیلاتس با وجود محبوبیت در بین بزرگسالان برای کودکان چندان جذاب نیست.

بزرگسالان گزینه‌های متعددی همچون انواع و اقسام تمرینات تعادلی بدون اسکیت در فصول غیر تمرین، استفاده از ابزارهای کسب تعادل مثل تخته توازن و بوسو بال و ... را دارند.

اما بچه‌ها به روش‌های کاربرپسندتری که توام با بازی است نیاز دارند، فانتزی شدن کلاس‌های مرتبط با فعالیت‌های بهبود تعادل همچون یوگا و پیلاتس منجر به محبوب‌تر شدن آنها در بین کودکان شده ولی توجه به بازی‌های سنتی در کنار همسالان و خانواده مثل طناب‌بازی، لی لی و ...  می‌تواند نقش بسزایی در افزایش ثبات و پایداری مهارت "تعادل" کودکان اسکیت‌آموز ایفا کند.

 

 

تهیه و تنظیم و ترجمه:

مصطفی علیمحمدی

توسعه دهنده اینلاین اسکیت

Mostafa Ali Mohammadi

Inline skating Developer

منبع:

© Link

© Link