اگر معمولاً در محیط های رو باز[1] اسکیت‌سواری می‌کنید، یکسری چرخ‌های اضافه به همراه داشته باشید. اینلاین اسکیت‌سواران هنری[2] ممکن است برای پیدا کردن چرخ در بازار با مشکل روبرو شوند!

چرا که جمعیت این افراد در مقایسه با دیگر اسکیت‌سواران اینلاین کمتر بوده و برای تولیدکنندگان، تولید این مدل از چرخ‌ها صرفه اقتصادی ندارد. چون انتخاب دیگری وجود ندارد این دسته مجبورند در میان چرخ‌های موجود در بازار چرخ‌های خود را انتخاب کنند.

برخی از چرخ‌های اسکیت هاکی و برخی هم از چرخ‌های اسکیت اگرسیو استفاده می‌کنند و عده کمی هم وجود دارند که چرخ‌های اسکیت سرعت را بر می‌گزینند. به نظر استفاده از چرخ‌های اسکیت هاکی و یا اگرسیو به علت صاف بودن سطح برای فرودها و چرخش‌ها مناسب‌تر است، اما لبه‌های ضعیفی دارد.

چرخ‌های سرعت لبه‌های خوبی ایجاد می‌کند، اما برای چرخش‌ها و فرود بسیار لغزنده‌اند. پس انتخاب هر کدام از موارد بالا علاوه بر داشتن مزایا می‌تواند محدودیت‌هایی هم داشته باشد.

چرخ‌های اسپید ماکس[3] نمونه‌ای از چرخ‌های تولید شده برای اسکیت اینلاین‌های هنری[4] است، که با قیمت معقول برای اجرای تمرینات در سراسر جهان توزیع می‌شود.

اسپید ماکس: چرخ‌های استاندارد برای فریم‌های اسنو وایت[5]

سایز چرخ‌ها: 64 و 68 و 72 میلیمتری

درجه سختی: 89A[6]

رنگ پلی اورتان[7]: طوسی روشن

بازگشت به حالت اول[8]: بالا

چاپ روی پد: قرمز/سیاه

 

برخی از نکات برجسته این چرخ‌ها عبارتند از:

  1. از مواد درجه یک با بروزترین ترکیبات ویژه اسکیت‌سواران هنری ساخته شده است.
  2. طراحی متناسب آن علاوه بر داشتن ثبات مرکزی، کنترل لبه‌ها در مانور و چرخش و فرود و... را نیز به وجود می‌آورد.
  3. برای استفاده در فضاهای باز بسیار مناسب بوده و کاهش اصطحکاک، سرعت معقولی را نیز در اجرای حرکات بر روی سطوح مختلف سیمانی و آسفالت فراهم می‌کند. چیزی که حتی در سطوح چوبی و دارای کفپوش هم وجود ندارد.
  4. این چرخ‌ها با درجه سختی 89 جذب شوک[9]، چسبندگی[10] و همه قابلیت‌های برگشت به حالت اول[11] مورد انتظار اسکیت‌سواران هنری را داراست.

 

تهیه و تنظیم و ترجمه:

مصطفی علیمحمدی

توسعه دهنده اینلاین اسکیت

Mostafa Ali Mohammadi

Inline skating Developer

منبع:

© Link

© Link



[1] Outdoor

[2] Artistic inliners

[3] SpeedMax®

[4] Artistic inline skate

[5] Snow White

[6] Durometer

[7] PU Color

[8] Rebound

[9] shock-absorbing

[10] Gripping

[11] Rebounding capabilities