تمرینات اسکیت در سراشیبی و رولر هاکی بیشترین پوشش‌ها، لوازم ایمنی و محافظتی را نیاز دارد. کلاه ایمنی، پوشش شانه‌ای و... در همین حال، از لوازم محافظتی متنوع و متعدد هاکی خیابانی (تفریحی و فراغتی)، رولر هاکی (اینلاین و رینگ) و هاکی روی یخ  متعجب نشوید. استفاده از لوازم محافظتی برای اولین بار و همچنین برای دیگران به صورت اجباری توصیه می‌شود.

 

برخی از پوشش ها!

کلاه ایمنی

استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از باشگاه‌ها و در طول انجام مسابقات اجباری است.

در ایده آل‌ترین حالت، استفاده کلاه ایمنی با نقاب قفسه‌ای، شما را از ضربات توپ یا پاک و چوب حفظ می‌کند.

 

محافظ سینه

این مورد برای رشته هاکی روی یخ ساخته شده است. استفاده از این محافظ در رشته رولرهاکی به علت خشونت کمتر اجباری نیست ولی برای مسابقاتی که درگیری فیزیکی زیادی دارند توصیه می‌شود.

پوشیدن محافظ شانه احساس متفاوتی به شما خواهد داد.

 

محافظ آرنج

این وسیله به هنگام سقوط و برخورد با کسی یا چیزی بسیار مفید خواهد بود.

اغلب اوقات استفاده از آرنج‌بند غیر‌ضروری به نظر می‌رسد. فراموش نکنید مدت درمان شکستگی آرنج بسیار طولانی خواهد بود و تماشای بازی از سایت به اندازه حضور در میدان مسابقه جالب نخواهد بود.

 

دستکش

نکته مهم این است که احساس خوبی برای گرفتن چوب در دستان به وجود می‌آورد. استفاده از این وسیله به منظور جلوگیری آسیب مچ‌دست و پنجه‌ها متعارف است.

استفاده از این وسیله برای رشته رولر هاکی اجباری است.

 

کاپ(بیضه بند)

برای حفاظت از اندام تناسلی مردان به کار می‌رود. استفاده از این وسیله در هاکی خیابانی اجباری نیست ولی در باشگاه و طی مسابقات اجباریست.

خاطر جمع باشید که ما نمی‌خواهیم مردم را به پوشیدن این چیزها زور و اجبار کنیم.

 

شلوار هاکی

شلوار هاکی غالباً در اسکیت روی یخ استفاده می‌شود و محافظی در برابر سوختگی‌های ناشی از کشیده شدن بر روی زمین‌اند و اثر کبودی و ضربه چوب و سقوط را کمتر می‌کند.

 

محافظ ساق

در طول مسابقات هاکی غالباً ساق پا بر اثر ضربات چوب و پاک صدمه می‌بیند. محافظ ساق از ساق و زانو محافظت می‌کند و استفاده از آن در باشگاه و مسابقات اجباری است.

 

تهیه و تنظیم و ترجمه:

مصطفی علیمحمدی

توسعه دهنده اینلاین اسکیت

Mostafa Ali Mohammadi

Inline skating Developer

منبع:

© Link

© Link