اولویت و اولین هدف یه مربی اسکیت برای آموزش اسکیت به خردسالان اینه که در عین حفظ سلامت و ایمنی، به بچه‌ها خوش بگذره و تنوع در تمرین به همراه بازی از موثرترین دلایل علاقمندی بچه‌ها برای یادگیری و افزایش مهارتهایی همچون اسکیت‌سواری هست.

تو رده‌های سنی پایین، کوچولوها و تازه‌کارهای اسکیتی تنها کارشون اینه که با هدایت صحیح از طریق آموزش اصولی و علمی و بروز شده مربی اسکیت و حمایت والدین عزیز به اسکیت‌سواری بپردازن!

یجورایی شغلشون اسکیت‌سواریه!

یادگرفتن مهارتهای حرکتی، مهارتهای کلامی، مهارتهای ارتباطی-اجتماعی و خیلی دیگه از مهارتها با انجام ورزشی مثل اسکیت‌سواری به خوبی شکل میگیره و برای اینکه این موضوع براشون سخت نباشه تلفیق انواع بازی‌های خلاقانه که مربی نقش کلیدی برای طراحیشون داره میتونه در شکل‌گیری شخصیت کودکان اسکیت‌آموز موثر باشه!

بازی کردن موقع اسکیت‌سواری نقش کلیدی در پرورش عزت نفس کودکان اسکیت‌آموز داره و حتی یادگیری از طریق بازی در اسکیت‌آموزان بزرگسال نیز اثرات مثبت بیشمار داره!

مثلاً ترفند زمین خوردن ایمن که بعد از توضیح دقیق در خصوص نحوه اجرای تکنیکی این ترفند و اجرای ایستا بر روی سطوح ایمن مثل فرش، پارکت و ... میشه اونو با انواع بازی‌ها ترکیب کرد و ترسناک‌ترین یادگیری در اسکیت‌سواری نوآموزان اسکیت‌سواری رو به یکی از هیجان‌انگیزترین و شادترین ترفندهای اسکیت تبدیل کرد! زمین خوردن بخشی از اسکیت‌سواریه و تا در اسکیت‌سواری زمین نخوریم پیشرفت حاصل نمیشه! فقط باید روشهای جلوگیری از زمین خوردن و خود زمین خوردن ایمن در اسکیت‌سواری رو یاد بگیریم.

شما چه روش‌های دیگه‌ای رو پیشنهاد میکنید که نوآموزان اسکیت به خوبی از عهده شغل خودشون بر بیان؟

 

تهیه و تنظیم:

مصطفی علیمحمدی

توسعه دهنده اینلاین اسکیت

Mostafa Ali Mohammadi

Inline skating Developer

 

منبع:

© Link