حتما برای شما هم پیش اومده که به فکر یادگیری اسکیت بیفتین و به دنبال این باشین که ازش به عنوان ورزشی توام با تفریح لذت ببرید.

میخوام بگم یادگیری اسکیت‌سواری برای شما هم که دنبال این مطلب بودی و اینجا پیداش کردی امکان پذیره!

تو این شرایط کرونایی و با توجه به بسته بودن باشگاه‌های سر پوشیده و اوقات فراغتی که برای تعطیلات نوروز در پیش دارید بهترین انتخاب شاید یادگیری اسکیت‌سواری در فضای باز باشه!

 

آره! یادگیری اسکیت برای بزرگسالان!

شروع مهر و آموزش اسکیت برای بزرگسالان و خانواده‌ها

اگه میخای هم وزنت کم بشه و همزمان عضلاتت که به خاطر بی‌تحرکی تحلیل رفته دوباره جون بگیره اسکیت‌سواری رو شروع کن!

چگونه با اسکیت کردن 20 پوند از وزن خود را کاهش دهیم

آیا اسکیت‌سواری موجب افزایش آمادگی جسمانی می‌شود؟

تناسب بدن و کاهش وزن با اسکیت‌سواری

فواید اینلاین اسکیت

مزایای کفش اسکیت برای سلامتی

مزایای اینلاین اسکیت از دید کمپانی رولربلید

یک ساعت از ورزشهای مختلف چقدر کالری مصرف می‌کند؟

مزایای ورزش رولر اسکیت و پرسشهای متداول مردم در مورد اسکیت‌سواری

 

سن؟! به سنت کاری نداره تو فقط باید بخای، همین الان که داری این مطلب رو میخونی میلیونها نفر بزرگسال اعم از شاغل و بیکار و جوان و نوجوان و مجرد و متاهل و خانواده‌دار و .... دارن اسکیت‌سواری میکنن و اکثرشون هم کمتر از سه ماهه که این ورزش مفرح رو شروع کردن. پس پاشو الکی دنبال بهونه گرفتن و خجالت کشیدن و ... نباش.

تاثیر اسکیت‌سواری تفریحی بزرگسالان در اوقات فراعت بر ایجاد نشاط و شادی

از زمین خوردن هم نترس چون اگه با یه مربی خوب و کارگشته آموزشتو شروع کنی بهت روشهای زمین خوردن اصولی رو آموزش میده و انوقت به جایی اینکه بقیه به زمین خوردن بخندن بیشتر مشتاق میشن که بیان و مثل تو زمین بخورن تو اسکیت، میپرسی چرا؟ چون زمین خوردنت هم مثل این بدلکارای هالیوودی حرفه‌ای و جذاب میشه و اصلاً همه میخان کارکتری بشن مثل تو!

 

پرسش و پاسخ در مورد دنیای اسکیت و اسکیت‌سواری

 

اما همونطور که گفتم قبل از هر چیزی نیاز به یک مربی اسکیت خوب داری که خودتو بسپوری بهش!

خصوصیات یک مربی برتر

یافتن مربی یا معلم یا مدرس یا توسعه دهنده یا ... اسکیت

 

به جای حساسیت در انتخاب اسکیت و محل تمرین و ... تمام حساسیت خود را برای انتخاب یک مربی خوب صرف کن، چراکه با این کار به هرآنچه در اسکیت‌سواری و فرا گرفتن آن نیاز داری میرسی. مربی که با اصول علمی و تئوریک تمرین، خلاقیتهای اجرای تمرین، اطلاعات و اگاهی بروز شده عجین شده. مربیی که در علوم روانشناسی، تربیتی، روابط عمومی و ... آشناست تا برای ایجاد انگیزه و روابط صمیمانه مربی و شاگردی و جلوگیری از دلسردی اسکیت‌سوار در مراحل پیشرفت آشنا باشه.

مربیی با برنامه‌ریزی و مدیریت در تمرین

مربیی با استفاده از متدهای جدید و متنوع آموزش

و....

آموزش تضمینی اسکیت

برای

آموزش اسکیت‌سواری

مثل بچه‌ها کتابهایی با موضوع اسکیت‌سواری تهیه کن، بخصوص کتابهای مصور و داستانی و یا انیمیشنهای و فیلمهای مرتبط با اسکیت و اسکیت‌سواری رو ببین تا با جذابیت‌های هرچه بیشتر این رشته خو بگیری و آشنا شی!

نوستالژی در اسکیت‌سواری

فیلم‌های آموزشی اینلاین اسکیت برای کودکان

آموزش و طراحی تمرینات اسکیت برای کودکان (فیلم و تصویر)

کتاب هنر سقوط کردن (رشته تخصصی فری استایل اسلالوم)

اینلاین! کتاب شروع اسکیت در سطح متوسط

مجلات و کتابهای آموزشی، پژوهشی، علمی و خبری اسکیت

کتاب داستانی و مصور (خرسهای عروسکی: اسکیتها را بر دارید)

اسکیت‌سواری در شهر و روستا یا خیابان و جاده

رولر اینلاین هاکی (آخرین قوانین و شیوه بازی با نیم‌نگاهی به آیس هاکی)

انیمیشن‌های آموزش پایه اسکیت‌سواری

 

 

اسکیت‌سواری به عنوان یک ورزش خانوادگی مفرح و شاد برای کودکان و نوجوانان و تمام سنین هستش. اگر والدین به همراه فرزندانشون اسکیت‌سواری کنن، سبک زندگی سالم و جدیدی را در خانواده رقم میزنن و علاوه بر مزایای مثبتی که این موضوع برای هر خانواده‌ای داره به نوعی فرهنگ‌سازی برای خانواده‌های دیگر میشه.

فرهیختگان اسکیت باز

 

اسکیت‌سواری ورزش مادر و فرزند (کودک)

واقعاً بهشت زیرپاهاتونه، از همه چیزتون میزنید تا همسر و فرزندتون در آرامش باشن، من از همینجا دست تک تکتونو میبوسم. میدونم کار خونه و بچه داری و حتی بعضیاتون ترکیب اینا با کار بیرون انرژی براتون نذاشته! ولی من یه راه حل باحال دارم براتون! یه ورزشی که وقتی میخاین فرزند عزیزتون رو ببرین برای ورزش و تفریح شما هم بتونید باهاش باشید و از در کنار هم بودن و ورزش کردن و تفریح همه و همه لذت ببرید کلاس اسکیت رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.

 

اسکیت‌سواری ورزش پدر و فرزند (کودک)

هممون به اهمیت فعالیت و بازی کودکان واقف هستیم، اصلاً میگن آموزش با بازی باشه! الان که دنیای مجازی به خاطر رشد تلفن‌ها و یا سایر وسایل الکترونیک تقریباً در حال جلو زدن از ماست وقتشه یه فکری بکنی پدر عزیز! کلاسای آنلاین، زندگی در شرایط کرونایی و ... همه و همه دست به دست هم داده تا چاقی و انواع بیماریهای ناشی از در خانه موندن و یا پشت میز نشستن طولانی را برای خودت و فرزندت مهیا کنه!

چکار کنی که نجات پیدا کنی؟ خب من میگم برای اینکه هم فرزند عزیزت از بی‌تحرکی در بیاد و هم خودت از پشت میز نشینی و عوارضش نجات پیدا کنی یه انتخاب ساده داری! چی بهتر از اسکیت که دوتایی با هم شروع کنیدش و یه جورایی یک تیر و دو نشان کنی.

 

وقتشه که از رختخواب و کاناپه جدا شین و دسته جمعی دنبال ورزشی باشید که بتونید در کنار هم و بدون محدودیت انجامش بدین. خب چه ورزشی بهتر از اسکیت‌سواری. وقتی پسران خانواده دست در دستان مادر و دختران خانواده دست در دست پدر اسکیت‌سواری می‌کنند. تازه وقتی اسکیت‌سواری می‌کنید با کلی دوست جدید هم آشنا میشین!

 

تهیه و تنظیم:

مصطفی علیمحمدی

توسعه دهنده اینلاین اسکیت

Mostafa Ali Mohammedi

Inline skating Developer

منبع:

© Link